Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 29 november 2010

Tack Anna !

 
Ett tack till avgående kommunalrådet Anna Eriksson för det engagemang och arbete hon har lagt ned för Laxå kommun.
 
Hennes politiska insatser i det långa perspektivet kan jag inte bedöma, det får eftervärlden ta hand om.
Vad jag däremot personligen kan & vill bedöma är att Anna Eriksson har min fulla beundran för sin lugna utstrålning & plikttrogenhet vad gäller möten, träffar osv
Det har även sagts mig att när hon tillträdde som kommunalråd införde hon ett helt nytt sätt att arbeta i kommunstyrelsen vilket bla KD B.Rudolfsson uppskattade.
 
Jag önskar och hoppas att Anna kommer tillrätta med sin hälsa och tror vi kommer mötas i olika sammanhang i eller utanför politiken.
 
Vad framtiden kommer att ge oss i Laxå kommun vad gäller nytt Kommunalråd ( vilket är lite bråttom med ) det väntar jag med spänning på för ansvaret för Laxås Framtid kommer vila tungt på dessa axlar som skall få utnämningen till nytt Kommunalråd.
 
Ivonny Larsson
Centern

2 kommentarer:

  1. Vem ska S gräva fram ur gömmorna// Lars

    SvaraRadera
  2. Mest ansvarsfullt av S vore att lämna kluban till EttBättreLaxå

    SvaraRadera