Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 28 februari 2015

Anna Oskarsson har uppdaterat sin status: "Nu är det inte långt kvar till..."

 
      Anna Oskarsson har uppdaterat sin status. den 27 februari kl. 14:24   Nu är det inte långt kvar till herrarnas skidstafett börjar. Jag hoppas att gubben min får en...       Gilla     Kommentera     Dela         Anna Oskarsson Det är skönt att slippa vara avundsjuk ;) Nea & jag tänkte kanske ha ett eget lite event i kväll.   den 27 februari kl. 14:29       Tina Lavér Tur att jag ska se Måns Zelmerlöw i Örebro så jag inte är ett dugg avis... Eller att det är mindre trångt i mamnas soffa...   den 27 februari kl. 14:27       30 personer gillar detta.   den 28 februari kl. 16:29  
   
 
   Facebook
 
   
   
 
   
Anna Oskarsson har uppdaterat sin status.
den 27 februari kl. 14:24
 
Nu är det inte långt kvar till herrarnas skidstafett börjar. Jag hoppas att gubben min får en...
 
   Gilla
   Kommentera
   Dela
 
 
   
Anna Oskarsson Det är skönt att slippa vara avundsjuk ;) Nea & jag tänkte kanske ha ett eget lite event i kväll.
 
den 27 februari kl. 14:29
 
   
Tina Lavér Tur att jag ska se Måns Zelmerlöw i Örebro så jag inte är ett dugg avis... Eller att det är mindre trångt i mamnas soffa...
 
den 27 februari kl. 14:27
 
   
30 personer gillar detta.
 
den 28 februari kl. 16:29
 
   
   
 
Öppna Facebook
 
   
   
 
Det här meddelandet har skickats till bo158.laaxa@blogger.com. Klicka på avsluta prenumerationen om du inte vill ha fler sådana här e-postmeddelanden från Facebook.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303
   
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar