Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 20 november 2014

Anna Oskarsson har uppdaterat sin status: "Just nu tycker jag lite synd om mig..."

Anna Oskarsson har uppdaterat sin status. Anna Oskarsson Just nu tycker jag lite synd om mig själv. Jag är en tand fattigare och ett antal kronor fattigare Gilla · Kommentera · Dela 3 personer gillar detta. Anna Oskarsson och 16 har lämnat kommentarer.
facebook
Anna Oskarsson har uppdaterat sin status.
Anna Oskarsson
Just nu tycker jag lite synd om mig själv. Jag är en tand fattigare och ett antal kronor fattigare
Gilla · Kommentera · Dela
3 personer gillar detta.
Anna Oskarsson och 16 har lämnat kommentarer.
Visa inlägg
Visa Annas tidslinje
Det här meddelandet har skickats till bo158.laaxa@blogger.com. Klicka på avsluta prenumerationen om du inte vill ha fler sådana här e-postmeddelanden från Facebook.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar