Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 20 juni 2011

Trevlig sommar till er alla !


Inte sedan december 2010 har jag lyckats få ned några rader på bloggen........
Jag kanske borde skämmas, men Nej !  Det gör jag inte.
Jag har varken haft lusten, orken, inspirationen eller tiden för att plita ned några rader.
Någon sa till mig - men som politiker måste du väl alltid vara "på hugget".
Men det håller jag absolut inte med om, jag är bara en vanlig människa med upp & nedgångar,
med & motgångar, precis som alla andra.
Och ibland i livet får man lov att prioritera.
All min lust, ork, inspiration och tid har jag i mesta möjliga mån lagt på familj, barnen och mig själv.
 
Nu är det ivarjefall sommarlov, barnen är lediga & inga möten på ett tag.
 
Om jag orkar, vill & kan skriver jag ngn rad i sommar ................
 
 
Ivonny Larsson
Centerpartiet
 
 

9 kommentarer:

  1. Det gäller att prioritera här i livet...Önskar att många knallröda politiker kunde göra detsamma! Ha en trevlig sommar du med!
    /Marko

    SvaraRadera
  2. Trevlig sommar själv, Samla kraft & styrka inför kommande höst & allt vad det politiska arbetet innebär.

    Lars

    SvaraRadera
  3. Have a nice summertime // MF

    SvaraRadera
  4. Trevlig sommar till er alla i EttBättreLaxå/Rolf

    SvaraRadera
  5. Ha det bra i sommar.
    Vi ses på barrikaderna till hösten.
    Gustaf

    SvaraRadera
  6. Nackdelen med att vara politiker i ettbättrelaxå är att ni inte åtnjuter de fördelar som det innebär attvara socialdemokrat i Laxå.
    men en skön sommar är ni alla värda.

    SvaraRadera
  7. Har lämnat er kommun under sommarn
    en två röster mindre till oppositionen
    tråkigt men nödvändigt
    min gamla mor fick bättre boende och service i annan kommun
    och hon fick välja personal själv

    SvaraRadera
  8. Enligt socialchefen har ju Laxå bedrivit hotellverksamhet som kostat miljoner och förorsakat panikåtgärden Köpstopp.
    Socialordförande Anette Gustafsson tycks bara efter några månader lyckas med att "slarva" miljoner av skattebetalarnas pengar.
    År någon förvånad ?
    Lars

    SvaraRadera
  9. Problemet med att få ordning på Laxås ekonomi bottnar ju i utflyttning och hög medelålder, vi måste få en positiv vändning där. Det finns en gräns på hur mycket man an spara i vård och skola om det ska fungera. Personalen gör ju ett fortsatt gott jobb men kan ju inte pressas hur mycket som helst..

    Laxås framsida mot järnvägen ser ju betydligt mer lockande ut nu och förbipasserande ser ju inte ett samhälle på nergång utan ett samhälle som satsar och det är en god början för en nystart och positiv vändning i utvecklingen.

    Hälsningar Gunnar Staxe

    SvaraRadera